شعرهای از نفس افتاده

شعر جدی را کسی می گوید که کارش شعر است. ادرسش شعر است و همینطوری کارش فرق می کند. من از سر غریزه می نویسم

شعرهای از نفس افتاده

شعر جدی را کسی می گوید که کارش شعر است. ادرسش شعر است و همینطوری کارش فرق می کند. من از سر غریزه می نویسم

به استقبال روز عشاق

    برای رویایم؛


گاه طوری است که دنیا بد و گاهی خوب است

بد اگر از سر عشق است ٬ نیزش زیباست

وقتی چشمان تو در دور وبرم می گردند

زندگی در بر من با همه چیزش زیباست


نظرات 2 + ارسال نظر
یک اواره چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ

وقتی چشمان تو در دور و برم می گردند
زندگی در بر من با همه چیزش زیباست

--
زیباست.

سحر چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ http://6mah.blogfa.com

سلام دوست عریر
بسیار خوش شدم از اینکه در ویبم سر زدید من هم ویب شما را خواندم شعر های تان قشنگ است. به امید همکاری شما استم. خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد